Romanian Harm Reduction
Network este o retea de persoane si organizatii ce promovează reducerea comportamentelor cu
risc asociate consumului de droguri prin creşterea gradului de comunicare între
organizaţiile partenere şi îmbunătăţirea calităţii serviciilor pentru
consumatorii de droguri, la nivel naţional.
RHRN
iniţiază şi facilitează schimbări menite să susţină implementarea unor politici
şi programe sociale eficiente care se adresează consumatorilor de droguri şi
altor grupuri marginalizate social.
RHRN este in cautarea unei persoane dinamice, motivate si rezistente la stress (detalii complete despre profilul cautat si atributiile functiei se gasesc mai jos) pentru pozitia de director executiv, pentru o perioada de un an, cu posibilitate de prelungire.
Pozitie: director
executiv
Superior ierarhic: presedintele
RHRN, consiliul director
Loc de munca: biroul
RHRN, str. Hristo Botev, apt. 9, sector 3, Bucuresti
Program de lucru: norma intreaga
Durata contractului: 12 luni (cu
posibilitate de prelungire)
Salariu brut: 1170
EURO
Termen de aplicare: 08.05.2015
Trimiteti aplicatiile la office.rhrn@gmail.com
Continutul aplicatiei: CV, scrisoare de intentie si doua recomandari.
Data de incepere: cat mai curand, maxim de pe 01.06.2015
Trimiteti aplicatiile la office.rhrn@gmail.com
Continutul aplicatiei: CV, scrisoare de intentie si doua recomandari.
Data de incepere: cat mai curand, maxim de pe 01.06.2015
Directorul executiv va indeplini si functia de secretar al
Comitetului National de Coordonare a Programelor Fondului Global.
Atributiile directorului executiv
·
duce la îndeplinire hotărârile Adunării
Generale şi deciziile Consiliului Director;
·
veghează la îndeplinirea obiectivelor
asociaţiei prin coordonarea activităţii departamentelor, utilizând
strategiile adoptate de Adunarea Generală şi Consiliul Director şi respectând
principiile şi statutul asociaţiei;
·
întocmeşte raportul anual al activităţilor
Asociaţiei, care va fi prezentat Consiliului Director spre adoptare;
·
poate să adopte orice măsură de urgenţă în
intervalul dintre şedinţele Consiliului Director, în condiţiile stabilite de
Regulamentul de Ordine Interioară.
·
asigura
sustenabilitatea financiara a Retelei;
·
contribuie
la intarirea membership-ului si a capacitatii organizationale a Retelei
|
Sarcini de zi cu zi:
·
reprezinta RHRN in evenimente publice, in tara
si strainatate
·
gestioneaza resursele umane, financiare si
logistice ale organizatiei
·
reprezinta RHRN in relatia cu partenerii si cu
institutiile publice
·
intrerpinde actiuni de fundraising (scriere de
proiecte)
·
organizeaza
si promoveaza activitatile specifice retelelor - comunicarea, coordonarea, activitatile
desfsurte in parteneriat
·
este responsabil cu comunicarea interna si
externa (gestionarea paginilor de internet ale organizatiei, gestionarea
comunicarii online: email, retele de socializare; relatia cu presa: articole
propri, interviuri radio-TV, replici sau scrisori de pozitie etc.)
|
Cerinte pentru pozitia de
director executiv:
|
Constituie un avantaj:
·
cunoasterea unei a doua limbi de circulatie
internationala
·
cunoasterea structurii, functionarii si
componentei RHRN
·
experienta in managementul organizatiilor
nonguvernamentale
|
Secretar al Comitetului National pentru Coordonarea Programelor
Fondului Global
Termeni de referinta
Position: CCM
SECRETARY
Reports to: CCM Chair and Vice-chair
Administrative tasks:
- to organize the CCM meetings according to the schedule
agreed with CCM Chair/Vice-chair (agenda preparation, all arrangements related
to meeting venue, participants’ confirmation, etc.);
- to organize the meetings of the working groups /
technical panels appointed by CCM to produce various documents (i.e. concept
notes, country applications, advocacy documents related to the HIV/AIDS and TB
domains, etc.);
- to produce meeting reports based on the minutes of the
meeting and to circulate the reports among CCM members for feedback;
- to disseminate information among CCM members (meeting
agendas and reports, other information relevant for the work of the CCM and
related to the HIV/AIDS and TB sectors);
- to maintain and regularly update the CCM members’
contact list; to submit to the GFATM periodic updates re. CCM contact list upon
request and whenever necessary;
- to develop and maintain a website with all information
related to the CCM activity;
- to edit the decisions taken by CCM (during meetings
and/or electronic voting system) and submit them to the CCM Chair / Vice-chair
for signing in hard copy;
- to keep records of all CCM documents;
- to organize and supervise the translation of CCM
reports and documents;
- to ensure the CCM members access to key documents:
minutes, Principal Recipient disbursement reports, Local Funding Agent Reviews,
disbursement decisions, etc.
- to ensure the spending of the CCM budget in line with
the approved budget and following the cost-efficiency and transparency
principles;
- to prepare and submit financial reports requested by
GFATM Secretariat;
Executive tasks:
- to monitor the implementation of CCM’s decisions;
- to organize and participate in oversight visits,
according to the oversight plan (TFM – Single Country Applicant: sections 1-2,
Annex 11 – CCM Oversight Plan for GFATM Financing);
- to monitor the implementation of the oversight plan;
- to prepare and
coordinate the submission, review and revisions of proposals to the Global
Fund;
- to analyze and
summarize information to assist decision-making, if required;
- to conduct the CCM
performance assessment in accordance with GFATM;
- to fulfill any other task assigned by the CCM, in line
with the CCM’s regulations.
Supplementary
tasks of the Secretariat within the current application:
The CCM
Secretariat has several additional roles that will be fulfilled by the CCM
Secretary, such as:
- to keep a regular communication with the Grant
Portfolio Manager, the Primary Recipient, the Local Fund Agent and the
national/international stakeholders;
- to prepare briefing and updates on the diseases’ status
at national and sub-national level based on available public information;
- to coordinate advocacy initiatives on HIV/AIDS and TB
in the process initiated by the CCM.
DESPRE RHRN
Romanian Harm Reduction Network (RHRN) a fost creată în 2001, la
inițiativa ARAS – Asociația Română Anti-SIDA, ca rețea informală a
furnizorilor de servicii de reducere a riscurilor asociate consumului de
droguri, cu sprijin financiar din partea International Harm Reduction
Development (IHRD), Open Society Institute. În octombrie 2006 RHRN a devenit asociație cu personalitate juridică. În
prezent RHRN reunește 11 organizații si 14 persoane.
Misiune
RHRN promovează reducerea
comportamentelor cu risc asociate consumului de droguri prin creşterea gradului de comunicare între organizaţiile
partenere şi îmbunătăţirea calităţii serviciilor pentru consumatorii
de droguri, la nivel naţional.
Obiective
a. Conştientizarea
factorilor de decizie competenţi asupra respectării drepturilor omului în acord cu tratate internaţionale la care România
este parte şi cu legislaţia în vigoare;
b. Iniţierea şi susţinerea
dezvoltării şi implementării politicilor publice eficiente care se adresează consumatorilor de droguri şi altor
grupuri marginalizate;
c. Realizarea
unor campanii publice ce se constituie ca pledoarii împotriva marginalizării sociale
a consumatorilor de droguri;
d. Organizarea şi implementarea de activităţi,
inclusiv activităţi culturale şi ecologiste cu scopul de reducere a riscului
asociat consumului de droguri;
e. Organizarea şi implementarea unor servicii ce se
constituie în alternative la consumul de droguri;
f. Organizarea de conferinţe,
schimburi, cursuri de formare la nivel naţional şi internaţional;
g. Activităţi
de cercetare;
h. Activităţi
economice directe;
i. Înfiinţarea
de societăţi comerciale;
j. Oferirea de burse de studiu şi de
cercetare, burse de merit.
Structură și funcționare
În cadrul Asociației există două formule de participare: membri
activi (persoane sau organizații) și membri de onoare. Organele de conducere,
administrare şi control ale Asociaţiei sunt Adunarea Generală, Consiliul
Director şi Cenzorul. Adunarea Generală este organul suprem de conducere al
Asociaţiei, formată din totalitatea membrilor săi, fiecare având câte un vot.
Adunarea Generala aprobă principalele direcții de activitate ale Asociației,
bugetul și execuția bugetara, primirea de noi membri. Consiliul Director
asigură ducerea la îndeplinire a obiectivelor Asociației și își prezintă
activitatea în fața Adunării Generale. Secretariatul organizației este condus
de un director executiv și are rolul de a implementa hotărârile Adunării
Generale și ale Consiliului Director.
|
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu